Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2008

Forget and DONT forgive

Κάντε μου ενα forget party. Πως λέμε shower party, μασκέ party (που ειναι και επίκαιρο). Εγώ θέλω ενα forget party.Να έχει φίλους, να εχει dvd, να εχει σοκολατάκια, champagne truffles, να έχει fondue τυριού, Veuve clicot, χαμόγελα και αγκαλιές. Πολλές αγκαλιές. Και ειδικά μια που δε μπορεί να λείπει. (Αθηνάάάάάάάά).
Να ξεχάσω. Να ξεχάσω πως μεγαλώνω. Να σκεφτώ πως αυτές οι ρυτίδες που ειδα το πρωι στον καθρέφτη δεν ηταν δικές μου. Να σκεφτώ πως οι άνθρωποι που με πλησιάζουν ειναι ανιδιοτελεις και δεν κοιτάνε πίσω απο την πλάτη μου. Να φανταστώ πως αυτή η ζωή είναι δική μου και θα την κάνω ότι θέλω. Να ξεχάσω τι μου είπες. Να ξεχάσω τι δεν σου ειπα. Να σταματήσω να ξυπνάω ιδρωμένη στον ύπνο μου για πράγματα που δεν έκανα. Να ξεχάσω πως «...σπίτι σου είναι εκεί που νιώθεις σπίτι σου. Εγώ ακόμη ψάχνω» που λέει και η Holy Golightly. Να ξεχάσω να συγχωρώ αυτούς που δεν τους πρέπει.

2 σχόλια:

koulpa είπε...

Να το οργανώσουμε ρε παιδί μου.. αν σε κάνει να νιώσεις καλήτερα..:):)
Την καλημέρα μου:):)

Bitchy Bitch είπε...

καλημέρα koulpa μου, ακου λέει !
ευχαριστω... ::))