Κυριακή 3 Φεβρουαρίου 2008

Welcome...


Welcome the Bitch !!!!

6 σχόλια:

amelie είπε...

σε καλωσοριζω τον κοσμο των bloggers , καθως ειμαι μεγαλυτερη κατα 2 μερες και σαφως πιο εμπειρη!!:)) γεια και χαρα!!

Spyros Vlahos είπε...

Κι εγώ σε καλωσορίζω, αλλά μην παίρνει αέρα η ... έξοδος του πεπτικού σου συστήματος.(!) Είμαι 19 χρόνια μεγαλύτερός σου (ηλικιακά).
Σοβαρολογώντας, προσπάθησε να τα κρατήσεις σε εύθυμα πλαίσια το blog και τη ζωή σου.
Αν θέλεις πέρνα από
Humanotherapy.blogspot.com
για να 'δεις ζωγραφιές μου

koulpa είπε...

Καλώς ήλθατε στο χωριό μας..:):)
Να περνάτε καλά εγώ είναι το βασικό..:):)
Την καληνύχτα μου:):)

Bitchy Bitch είπε...

@ amelie ευχαριστώ για το καλωσόρισμα και ανταποδίδω ! Γειά και χαρά σου συντρόφισσα (αν και μεγαλύτερη ::)) και οφείλω σέβας !

@ spyro vlaho Ευχαριστώ θερμά αγαπητέ ! (Παρεπιπτόντως το .. η έξοδος του πεπτικού σου συστήματος με πέθανε !!!) Έρχομαι !!

@ koulpa Καλημέρα σας ! θα το προσπαθήσουμε πάραυτα! ::))

If...ιγένεια είπε...

Καλώς τη, αν και κάπως καθυστερημένα.. (ποτέ δεν έκανα τίποτα με την σωστή σειρά..) Καλώς σε βρήκα..

Bitchy Bitch είπε...

Καλώς την ιφ...
Καλώς όρισες !! ::)))