Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 2008

Εμείς..


Σε καταπίνω με μικρές γουλιές. Μικρές μικρές.. ίσα ίσα για να μη σε χορταίνω ποτέ.. Σε φιλάω εκεί που μ'αρέσει ετσι όπως είσαι ξαπλωμένος, στο πίσω μέρος του κεφαλιού σου εκεί που τελειώνουν τα μαλλιά σου.. Ανασαίνω την ανάσα σου όπως γυρίζεις αργά για να αλλάξεις πλευρό. Σε κοιτάω και σ'αγκαλιάζω απαλά. Μ'αγκαλιάζεις μέσα στον ύπνο σου και αναστενάζεις ευχαριστημένος.. χαμογελάς.. Ευτυχία το λένε μάτια μου.. Το ξέρω. Ε Υ Τ Υ Χ Ι Α .. Να μπορεί κάποιος να σου χαρίζει τον κόσμο όλο μεσα σε μια του λέξη, σε ένα βλέμμα. Να γεμίζει όλα τα κενά της ζωής σου και να σβήνει όλα σου τα ερωτηματικά. Να νιώθεις. Να ακούς. Να μη μιλάς. Απλά να νιώθεις..
Μερικά πράγματα τελικά ειναι γραμμένα στη ζωή. Και μας ήταν το γραμμένο μας, το πεπρωμένο μας. Να αγαπηθούμε για πάντα. Όσο κι αν ειναι αυτό το πάντα. Για μια ζωή, δυο, τρείς, δέκα, εκατό..
Όπου και να'σαι παντα κοντά σου βρίσκομαι
κι όπου και να΄μαι πάντα κοντά μου είσαι..

4 σχόλια:

koulpa είπε...

Αχ.. μεγάλο το άλμα από το χθεινό στο σημερινό.. ακόμα εν πτήση είμαι..:):)

Για βιντεάκι από το youtube μπορείς δεξια, που λέει τα στοιχεία του, στο πεδίο embeded να αντιγράψεις όλο το περιεχόμενο κώδικά απο το παραθυράκι και να το επίκολήσεις χύμα στο πόστ για να παίξει..:):)

Την καληνύχτα μου:):)

amelie είπε...

Έ-λιω-σα!!!! περιγραφεις ενα τόσο μικρό πράγμα σε μια καθημερινη στιγμη ενος ερωτευμένου ζευγαριού! τρομερο! μπραβο!αν ζεις μια τέτοια στιγμη, σου ευχομαι απλά να τη ζησεις μέχρι την τελευτία του σταγόνα!! "της καληνυχτα τα φιλια μη μου τα δινεις...εδω να μεινεις, να με κρατησεις αγκαλιά να μ' ανακρνεις" γεια και χαρα σου Bitch!

Bitchy Bitch είπε...

koulpa μου Καλημέρες !
Έχεις καλή πτήση ? Ευχαριστώ για τις οδηγίες για να δουμε θα τα καταφέρω ? (ναι ναι ειμαι ΤΟΟΟΣΟ χαζή :))).
Smaaatss

Bitchy Bitch είπε...

Amelaki Καλημέρααα. Εχω την απίστευτη τύχη να την έζησα αυτή ακριβώς τη στιγμή.. Άσε που το τραγούδι αυτό της Αρβανιτάκη ειναι απο τα πολύ αγαπημένα μου. Παρε φιλί