Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2008

Give me a fucking break !




CHECK HOW OUR 6000+ CUSTOMERS LONGER THEIR PISTOL
Λοιπόν, λαμβάνω στο εταιρικό μου mail καμιά δεκαριά με εικοσαριά απο τα παραπάνω τη μέρα. Τη Δευτέρα δε τριπλασιάζονται εν'οψει και σουκου. (Τι στο διάλο δεν κανουν μπρέικ το σουκου ?)
Σκέφτομαι λοιπον τα εξής. Η που κάποιος τους σφύριξε ότι τον εχω μικρό αρα μου στέλνουν το penis enlarge πατς ή που κάποιος τους σφύριξε ότι το "πιστόλι μου" (ουαουυυυ λέμε) ειναι μικρό και απο αεροβόλο θέλουν να μου το κάνουν μαγκνουμ ή κάποιος τους σφύριξε οτι δε μου κάνει κούκου αρα πρέπει να πάρω το μπλέ χάπι για να δω κι εγω πόσο μακριά πάει η λαγουδότρυπα (τι θέλει να πει ο ποιητής δεν ξέρουμε αλλα μπορούμε να εικάσουμε..νομίζω δηλαδή !).
Επίσης, πρέπει να με εχουν περάσει για βαθιά καταθλιπτικό άτομο αλλιώς δεν εξηγείται τόσο ζαναξ μανα μου στις διαφημίσεις.
Και για να μην μπερδευτείτε και εσείς αγαπητοί και φίλτατοι αναγνώστες θα διευκρινίσω α) ότι δε τον έχω μικρό (ή τουλάχιστον κανείς δε μου έχει παραπονεθεί για το αντίθετο), β) μου κάνει κούκου χωρίς το μπλέ χάπι (ουτε γι'αυτό εχω ακούσει παράπονα) και γ) δεν χρειαζομαι αντικαταθλιπτικά.
Το εκνευριστικό ειναι που δεν ξέρω πως να τα ξεφορτωθώ. Δηλαδή να μην μου έρχονται (και σε αυτό το σημείο βαθιά παράκληση συνάνθρωποι, αν κάποιος απο εσάς ξέρει ας μου πει κι εμενα της καψερής και θα κεράσω λουκουμάκι με γεύση τριαντάφυλλο).
Επειδή σήμερα δεν εχω τρελλα κέφια να γκρινιάξω (ας όψεται το σουκου (4 π.μ. ξημερώματα Σαββάτου με 7 μ.μ. απόγευμα Κυριακής αλλα αυτό ειναι άλλο ποστ).
Επειδή ειναι το πρώτο μου ποστ και λέω να μην σας σοκάρω (κρατάω τα καλύτερα για μετα βρε κουτα)
Επειδή θέλω και να φυγω και μια φορά νωρίς απο τη δουλεία (σωστός ο τόνος)
Τους τη χαρίζω προσωρινώς και θα επανέλθω δριμύτατη next time.
Καλή εβδομάδα σε όλους σας.

6 σχόλια:

koulpa είπε...

xaxa.. ενδιαφέουσα επιλογη θέματος..:):)
..εγώ δε θα κομπασω ότι δεν έχω πρόβλημα.. αλλά μπορεί να μη θέλω να το λύσω.. ή να μη θέλω να μου το θυμίζουν βρε αδελφέ..:):)
Την καληνύχτα μου:):)

Bitchy Bitch είπε...

Αναγκαστική επιλογή θέματος koulpa μου. Τραχανάς γίνανε τα νεύρα μου πρωι πρωι να σβήνω και να ξανασβήνω.::)) καληνύχτες πολλες όχι μια μονο !

amelie είπε...

χαχα τι τραβας και εσυ, παντως αν δει καποιος το ποστ και δεν εχει δει το προφιλ σου, νομιζει οτι εισαι αντρας!!! το τραγουδακι i am bitch i i am lover κλπ κλπ...τελειο ε? βρες το βιτνεοκλιπ και βατο στη σελιδα σου!φιλιαααααααααα!!!!οπ!

NY ANNA είπε...

Λαγουδότρυπα;;;;; Μου χα χα χααααααχ! Ε, έτσι δεν το είχα ξανακούσει πάντως. Παρόλα αυτά, μάλλον θα σε απογοητεύσω, καθώς δεν υπάρχει γιατρειά από το μαρτύριο των Junk έχω να σου πω. Οπότε τι να κάνεις; Πολύ απλά... Σβήνε, τραγουδώντας το τραγουδάκι σου darling και κουνώντας το κεφαλάκι πέρα-δώθε. Άλλωστε τι σου ζητάνε ρε; Να σβήσεις... Ωραίο πράμα άμα με ρωτάς. Έχω ρίξει κάτι delete και κάτι γειώσεις τελευταία που πολύ το έχω ευχαριστηθεί η bitch No2. Με την... καλή έννοια, βέβαια και χωρίς να θέλω να σου πάρω τα πρωτεία. Πια!!! Φιλιά και καλορίζικα!
(P.S.: Εμένα πάντως αυτό το ξημερώματα 4 έως 7 το απόγευμα πάντως, πολύ μου έκανε με το χαρακτήρα που ΄χω!)

Bitchy Bitch είπε...

Ρε Αμελάκι εγω φταίω ??!! με τρελλάνανε πρωι πρωι δευτεριάτικα. Οσο για το βιντεο κλιπ το βρηκα αλλα ειμαι τόοοοσο αχρηστη που μου ειναι αδυνατον να το βάλω ! μπουχουχου.... αμα ξέρεις ριξε ενα χέρι βοηθείας.

Bitchy Bitch είπε...

NY ANNA, σωστή ! Θα αρχίσω να γειώνω σου λέωωωω.
Θενκς για τα καλορίζικα και σμμμαααατς.

Απάντηση στο P.S. Αμ εμένα δε μου κανε νομίζεις ?? Αχαχαχαχαχ