Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2008

Τελευταία Απουσία


Έπεσα μέσα σου και χάθηκα. Δαιδαλώδεις όμως οι διάδρομοι της ψυχής σου και δεν ειχα μίτο. Δεν φαντάστηκα πως θα μου χρειαζόταν.. Πόσο λάθος έκανα. Όσο περπατούσα μέσα τους τόσο χανόμουν. Πάντα με την ελπίδα ότι ίσως και να έφτανα στην ψυχή σου συνέχισα να πηγαίνω. Και ο ένας λάθος διάδρομος ακολουθούσε τον άλλο. Η κάθε λάθος στροφή με έφερνε πιο μακριά από την ψυχή που ποθούσα να βρω. Εγώ μπαίνοντας ακούμπησα την δική μου στα χέρια σου. Εσύ ούτε καν έκανες τον κόπο να μου δείξεις ένα δρόμο για να βρω τη δική σου. Όχι μονοπάτι, δεν ήθελα να πάω πιο γρήγορα. Ένα δρόμο ήθελα. Ουτε καν βατό.

Kάποια πράγματα στη ζωή πρέπει να μπορείς να τα κάνεις.. Κι εγω μπορώ.

8 σχόλια:

Christina Noe είπε...

Exis di mia diafimisi pou leei: "Otan mou lene pos den boro na kano kati,apla den me xeroun?"
Afto akrivos!

Kalimera!!!!

Bitchy Bitch είπε...

Καλημερα ! Ετσι ακριβως !
φιλί και :)

amelie είπε...

να ξερεις ποσο με αγγιξαν αυτα που ειπες και ποσο εντονα τα εχω ζησει... αλλα επειδη ειμαι μαζοχα νιωθω ενα μικρο κενο τωρα που τελειωσε, ημουν και στους δυο ρολους αλλα οταν ημουν η χαμενη μου αρεσε πιο πολυ, ειχε σασπενς!!!
γυρισα καλε!!!! γεια σου χαρα σου βενετια!!!του ρου ρου!

Bitchy Bitch είπε...

Καλώς το Αμελάκι μας !!!
welcome back !!!! smaaaats

NY ANNA είπε...

Πολλές φορές είτε από ανάγκη,
είτε από μοναξιά ή "συνήθεια" ερωτευόμαστε αυτό που νομίζουμε πως είναι, αυτό που έχουμε πλάσει στους δαιδάλους του μυαλού μας κι όχι αυτό που είναι στην πραγματικότητα. Κι όταν έρχεται η στιγμή να δούμε ξεκάθαρα, τότε δυο μόνο πράγματα μπορούν να συμβούν: ή να τον αγαπήσουμε με πάθος ξανά από την αρχή ή να τον εξαφανίσουμε σαν να μην υπήρξε ποτέ στη ζωή μας... Και τα δυο επώδυνα, αν με ρωτάς. Ακόμα κι όταν σου λένε πως δεν μπορείς να κάνεις κάτι γιατί δεν σε ξέρουν. Ακόμα κι αν τελικά μπορείς. (Σχεδόν) το ίδιο πονάει. Στοργικό φιλί.

Bitchy Bitch είπε...

Anna ? πόσο δίκιο έχεις..
κι απο μενα φιλάκι..

koulpa είπε...

..για να σε δούμε..:):)
Την καληνύχτα μου:):)

mary mafia είπε...

kapoia pragmata sti zoi prepei na mporeis na ta kaneis....

kai kanena oxi, kai kanena mi den einai ikano na se kanei na mi mporeseis...