Δευτέρα 3 Μαρτίου 2008

Ακατάληπτο...

Ξυπνάω από ένα βαθύ λήθαργο – έτσι νιώθω – μόλις ξάπλωσε ο ήλιος – μέρες της Άνοιξης οι πρώτες – με το πακέτο τα τσιγάρα στο χέρι – αναπτήρα για φωτιά – η άλλη της ψυχής δε φτάνει – αυτή που μ’άναψες – αυτή με καίει μα δε μ’ανάβει – τραβάω βαθιά ρουφηξιά – τόσο που να μπει μέσα μου και να με κάψει κι αυτή μαζί με την άλλη – μια υγρασία έχει τυλίξει τα πάντα – σταγόνες υγρασίας αγκαλιάζουν το σβέρκο μου – κι εκεί λίγο πιο κάτω το τατουάζ με το όνομά σου – να σε θυμάμαι πάντα – σαν πληγή να σε έχω πάνω μου – να σ’ανασαίνω κάθε φορά που το κοιτώ – κι ας μην είσαι εδώ – ποτέ δεν ήσουν άλλωστε – σε ονειρεύτηκα νομίζω κάποιες φορές – κι άλλη ρουφηξιά – ακόμη πιο βαθιά – είσαι ακόμη εδώ – κλέβω στιγμές – κλέβω λόγια σου και τα κάνω δικά μου – παράνοια είσαι – η δική μου – γελάω μόνη – γελάω και καπνίζω – κι άλλο τσιγάρο – κι άλλο πάνω στο άλλο – σέρνω τον εαυτό μου να μη σε θυμάται – ακούω το γέλιο σου στ’αυτί μου μια νύχτα σε δανεικό κρεβάτι – μια δανεική νύχτα – εσύ στο τίποτα – στο πουθενά εγώ – νιώθω το σώμα σου να παίρνει το σχήμα του δικού μου – για να εφάπτεται – να νιώθει – να γίνεται – φωτιά ο ουρανός – τόσους μήνες τώρα – παρανοϊκούς – εφιάλτες και χαρά αγκαλιασμένοι – ένα ζευγάρι – κρασί κόκκινο πάντα – ένα ποτήρι πάντα μόνο του να με περιμένει – μια γουλιά είμαστε – εμείς οι δυο μαζί – σκοτεινιάζει – δεν μ’αρέσει το σκοτάδι – μου θυμίζει εσένα – ξεχνάω – θυμάμαι – και τα κάνω και τα δυο με την ίδια ευκολία – κι έχω ένα ζευγάρι καστανά μάτια καρφωμένα μέσα μου σαν πυρωμένο σίδερο.

7 σχόλια:

amelie είπε...

πως το κανεις αυτο μπορεις να μου πεις? πως καταφερνεις να τα παρουσιαζεις ολα τοσο μαγικα.... παντα ηθελα να το κανω αυτο, αλλα ποτε δεν τα καταφερα!!! κλαψ καψ!!!
γεια και χαρα!

Bitchy Bitch είπε...

Γειά σου ρε Αμελάκιιιιι. Μαγικά ? οχι και μαγικά μωρέ :( Αστα.. Παρε φιλί μεγάλο

NY ANNA είπε...

Κι ύστερα λες, πως εγώ γράφω καλά... Μμμμμ, ναι, σίιιιιιγουρα!
"Παράνοια είσαι - η δική μου".
Respect και πάλι respect με ένα ρουφηκτό φιλάκι μαζί!

Bitchy Bitch είπε...

Εσυ γράφεις καλά. Εγώ απλά περιγράφω.. παρε κι απο μενα ενα.
μμμ, ναι, σιιιιγουρα.. :)))

Christina Noe είπε...

Grafis kala giati grafis tin alithia.Grafis me tin psixi sou ki afto den bori na sigrithi me kamia texniki.Mine zontani mesa s'aftin tin parania,kita na min xasis esena....
Se filo my bitchy!!!

Unknown είπε...

΄Ενα κλείσιμο στο μάτι καθώς περνώ δίπλα σου...

Δες με...
http://ektiaisthisi@blogspot.com

Bitchy Bitch είπε...

@ christinaki αυτο παλεύω να μην χαθώ..Παρε φιλί

@ Νεραιδούλα, Κι ένα απο μένα.. έρχομαι.:)) Καλώς όρισες.