Τετάρτη 5 Μαρτίου 2008


Άνοιξες πάλι και μπήκες – χθες βράδυ – στην ψυχή – μου – σου – και μύρισε ο τόπος άνοιξη – και φώτισαν τα μάτια – που σκοτεινά ήταν και σφαλιστά – κι ανάσανα – ανάσανες μαζί κι εσύ – μέσα στις λέξεις – και από αυτές – μέσα – κάποια στιγμή - εικόνα που δεν ταίριαζε σε κανέναν μας – λέξεις κενές και λέξεις γεμάτες – μα βλέμμα – βλέμματα – γεμάτα - μ’αγαπάς – το ξέρω – κι εγώ – πάνω σου – μέσα σου – να μου μιλάς – σαν οινόπνευμα – να με τσούξει αλλά να καθαρίσει – και η μόλυνση να παραμένει – εκεί σε μια γωνίτσα της πληγής – ήσουν εδώ όμως - και μου άπλωσες το χέρι και εγώ το πιασα - το ξανάδεσα μαζί με το δικό μου - λάθος - σωστό - δεν ξέρω - δεν θέλω να μάθω - ξέρω μόνο πως – χθες βράδυ – ήσουν εδώ κι ανάσανα..

4 σχόλια:

amelie είπε...

μαλλον περασες καλα χθες βραδυ, αλλα ας το πω πιο κομψα: μα τι ομορφη περιγραφη!!!
για ακομη μια φορα με αφησες με ενα απεριγραπτο συναισθημα!

Bitchy Bitch είπε...

Καλά το θέτεις Αμελακι.. Καλά.. Σ'ευχαριστώ.
Παρε φιλι σμααατς

NY ANNA είπε...

Ελπίζω από καρδιάς, να αρκεί. Μόνον η αγάπη...

Me:Moir είπε...

Υπέροχο :)